veckans vill ha: lyxiga detaljer.

 
Jag vill ha så mycket grejer och den här veckan blev det en blandad kompott. Därav blev titeln lyxiga detaljer, en ganska passande sammanfattning på dessa sju prylar. 
 
Nummer ett: ärligt talat, vem vill inte ha en sån här på husfasen? Fantastiska Garden Glory och deras galet vackra vattenslangar som levereras likt en väska. Denna rosa, Candy Crush, har absolut blivit en favorit! Skulle inte tacka nej till en sån slang. Här hittar ni webshopen om ni vill klicka hem en lagom till vårens piff i trädgården. Pris: 895 kronor.
       Ljushållaren i lackerat järn, nummer två, heter Box Light och lanserades 2008 av duktiga Kristina Stark. Hennes sortiment består av enkla och stilrena bruksföremål i glas, porslin och järn. Ljushållaren finns i vitt och svart och för den får du betala runt 300 kronor. Här hittar du fler produkter ur hennes sortiment.
       Nummer tre har ni nog sett tidigare. Väggkroken Mama har varit populär i flera år, och nu tar även den plats på min vill ha-lista! Essem design står bakom konstverket som du får betala drygt 150 kronor för. 
       Fyran kanske är svår att tyda, men det vana ögat ser ju att det är en galet supermegasnygg väggstol i aluminium designad av Tove Adman - klicka här för att komma till hennes hemsida. Hon är inte bara trevlig, hon designar dessutom galet fina grejer! För 1500 kronor blir du en lycklig ägare av denna fina och praktiska stol.
       Pryl nummer 5 samt nummer 7 är nog desto svårare att förstå sig på. Det som liknar ett par högklackade skor och ett salt och peppar-kar är något helt annat. Nämligen möbelben! Prettypegs är företaget som säljer snygga, moderna och sannerligen unika alternativ till IKEA-möblernas klassiska möbelben. Man väljer modell, man väljer färg och man väljer fästanordning. Låter det inte kul? Jag skulle mer än gärna sko om min ganska tråkiga soffa med ett par högklackade GAGA-inspirerade ben. Benen kostar mellan 500-1000 kronor/paret. Här hittar ni fler ben!
       Och så var det bara sexan kvar. Vad tror ni det här är då? Själv hade jag inte gissat rätt. För detta är nämligen en spalje för utomhusväxter. Fröjd heter den. Men jag som inte äger något eget hus skulle mer än gärna ha den mot en vit vägg inomhus. På Trädgårdsinteriörs hemsida finns fler produkter, som tyvärr inte säljs direkt till kund. 
 
vill du se ett speciellt tema i nästa veckas 'vill ha'? lämna ditt förslag i en kommentar!
 
pame!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna