veckans vill ha: industri.

 
Modernt, stilrent och glamouröst i all ära - men jag är riktigt svag för industristilen också! Skulle kunna tänka mig en inglasad veranda med industriell inredning. Jag tror det skulle passa mig utmärkt! Självklart gillar jag den industriella stilen inomhus också, och ser framför mig hur snyggt det skulle vara med ett vardagsrum, med högt i tak, med det industriella och råa. Då skulle jag tapetsera alla väggar med tapeten Factory Väggmotiv 439908 från Midbec. Den hittar ni här. Skåpet för drygt tre tusen kronor har funnits på Allt för trädgården här, bland en massa andra snygga prylar. Och den fantastiska lampan kommer från Sittomys och kostar 1800 kronor här. Pallen, som jag är säker på att ni alla sett förut, finns på flera olika ställen. Jag har glömt vart jag hittade den svarta, men en galet snygg i silver finns på Trendia, kolla in den här.
 
det var veckans vill ha, och har ni tips på andra sidor och prylar i industristil - berätta gärna!
 
pame!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna