veckans vill ha: svarta pinnar!

 
 
 
Då var dags för mig att dela med mig av mina ha-begär. Den här veckan handlar det om svarta pinnar!
 
Nummer ett tillhör kollektionen ZigZag och finns att köpa här. Soffan formgavs av Ebbe Wigell på 50-talet och finns att spana in här. Stolen med hög rygg och armstöd kommer från HAY och kostar 2 495 kronor och finns i flera färger här. Nummer fyra och fem är två av fyra i pinnstols-familjen Family Chairs som säljs på Design House Stockholm. Dessa säljs i par för 5 500 kronor. Lite lagom sådär, eller vad säger ni? Nummer sex har jag inga uppgifter om, men den är jäkligt snygg! Dessutom är den ganska vanlig och chansen är stor att hitta denna modell, eller iallafall liknande, på loppis! Loppis är perfekt för de som inte vill betala en halv förmögenhet. Där kan man hitta många pinnstolar och med lite färg blir de hur morderna som helst!
 
det var veckans vill ha det. någon mer som fick ha-begär?
 
pame!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna