fem veckor med LCHF.


 
 
Igår var det fem veckor sen jag drog igång LCHF-projektet. Och vet ni vad? Det är inte längre ett projekt för mig utan snarare än ny livsstil. Jag trodde det var näst intill omöjligt för mig att förändra min livsstil från onyttigheter och okunskap där godis, läsk och socker var ett beroende jag inte kunde undvika. Men jag gav mig an utmaningen och lyckades. Idag mår jag bättre, känner mig fräschare, gladare och piggare samt smalare. Och det sista är ett faktum, för LCHF har för mig resulterat i flera kilon lättare och lika många centimeter smalare - utan att ens anstränga mig.
        Jag är så oerhört glad över att jag tog tag i mitt liv och tog kontrollen över min situation. Jag agerade och gjorde något åt det, och det är jag jäkligt stolt över idag. Det har gått fem veckor som sagt, men jag blickar bara framåt. Tio veckor, tjugo veckor, femtio veckor? Det är iallafall ytterligare 13 veckor kvar till jag tar studenten, och tills dess kommer jag garanterat fortsätta med LCHF-kosten!
 
 
hoppas ni finner mina LCHF-inlägg intressanta. ställ gärna frågor om ni undrar något! 
 
pame!

Kommentarer
Postat av: lena

heja vigge.det är ju bara en själv som kan påverka livsstil.tror på den.kramiz

2013-03-12 @ 19:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna