melodifestivalen 2013, andra chansen.

 
Och tillslut hade jag rätt! Igår vann jag för en gångs skull lite pengar. Jag satsade som ni kanske läst på Robin Stjernberg och Anton Ewald som finalister, och så blev det. Cashade in totalt 140 kronor, vilket inte är fy skam! 
      Ja, Robin Stjernberg och Anton Ewald alltså. Igår skickade vi alltså ytterligare två killar till final, ytterligare en ballad och ytterligare en poplåt. Jag är väl inte jättenöjd med resultatet då mina favoriter hamnade på sjätte och sjunde plats, men i det stora hela var Andra Chansen fantastiskt bra igår. Flera av låtarna igår hade högre kvalité än de som tävlar i Friends Arena nästa helg. Det hade kunnat vara Finalen igår, så bra var det faktiskt! Och mellanakten, duellen mellan programledarna och Jedwards, var awesome!
 
nu laddar jag om för imorgon startar finalveckan och med den en massa som ska göras inför lördag!
 
pame!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna