påskafton.

 
Det blev en väldigt lyckad påskafton trots allt! Med mina turkosa fjädrar och matchande glasögon höll jag igång ända till halv fem! Vad säger ni om min outfit? Visst är den cool? Nästa gång ska jag sy fast svarta fjädrar, det tror jag kan bli galet snyggt! 
Kvällen började med middag på tu man hand med fina Ebba innan vi hämtade upp Carro och Johanna för lite champagne hemma hos Carro. Under kvällen knackade det på dörren flera gånger och tillslut var vi ett helt gäng som tillsammans strosade bort till Davidssons för bowling, påskdrinkar och dans. Efterfest blev även den hemma hos Carro innan jag dansade hemåt i natten. 
 
tack för en som sagt riktigt lyckad påskafton!
 
pame!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna