schlagerparty deluxe 2013.

 
Äntligen blev det dags för mitt Schlagerparty Deluxe 2013! Efter månader av planering och en sista intensiv vecka av förberedelser blev klockan tillslut 17.30 och gästerna klev in i vad jag skulle vilja kalla en riktig schlageroas. I vanlig ordning skålade vi i champagne och minglade innan fotografering framför silverdraperiet. En tvårätters middag á la LCHF intogs vid det dukade långbordet och till efterrätten blev det även en Mellofrågesport. 
       Framför tvn bjöds det på ett stort och nyttigt snacksbord med allt från egenkryddade nötter till ostchips och frukt. Straxt innan klockan blev 20.00 delades det ut ljusstavar till samtliga gäster, så vi alla lyste häftigt resten av kvällen. Under finalen viftade vi med ballonger och stavar, dansade i sofforna och hade allsång till våra favoritlåtar. Men ingen Melodifestival utan konfettiregn - så lagom till vinnarlåten smällde vi fem stora konfettibomber samtidigt som vi alla stod och dansade framför tvn. 
       När finalen var över sattes schlagermusiken igång och vardagsrumsgolvet förvandlades till ett dansgolv för ett par timmar innan vi i samlad trupp begav oss till Davidssons Nattklubb för att avsluta kvällen med ännu mer dans. Och kul hade vi också! Jag dansade som aldrig förr och njöt av mina goda vänners sällskap på dansgolvet till schlagerlåtar efter schlagerlåtar! Och konfettiregn blev det även på Davidssons! Vi smugglade med en hel påse konfetti som vi sprang runt och kastade i luften. Något som faktiskt blev uppskattat av ägarinnan. Vi slapp sopa upp det till och med! Kvällen avslutade vi med efterfest, i sann Melloanda, till 04.00! 
 
       Jag vill passa på att tacka alla gäster som gjorde kvällen helt fantastisk! Och för alla fina presenter! Tusen tack för att ni är lika galna som jag! Jag är så tacksam! Dessutom vill jag tacka min mor och far för all hjälp och min fina vän FrökenFlora för att hon lyckades förverkliga min vision om den häftiga blomsterdekorationen. 
       Kvällens övriga sponsorer, som satte guldkant på kvällen, var fantastiska Lowin Productions som sponsrade med de galet snygga goodiebagsen och matchande vykort. I goodiebagsen fanns produkter från webshopen Ullevidsdal samt brustabletter från Bakis och den supergoda energidrycken Femme Boost - sponsrade av självaste Hanna Lindblad. Även MingleID var med på ett hörn! Tusen tack allihopa!
 
kortfattat, jag kunde inte vara med nöjd! tack för en oförglömlig kväll. nu behöver jag semester!
 
pame!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna