veckans vill ha, paljettkudde.

foto: hm.com
 
I den här veckans Vill ha behövs bara en sak, för i jämförelse med denna paljettkudde så bleknar det mesta. Och dessutom passar det ju bra såhär i schlagertider. Det här är ren kärlek i 40x40 cm. Jag spanade in detta fantastiska kuddfodral på H&Ms hemsida för ett tag sedan och för några veckor sedan hittade jag det på H&M Home i Norrköping. Och billigt är det också, för bara 129 blir man lycklig ägare av detta. Om jag köpt något? Nae. Ekonomisk som jag är har jag låtit bli. Meen, snart lär jag gå och köpa ett trots allt. Här kan ni klicka hem ert egna, eller ett till mig. Bra va?
 
pame!

Kommentarer
Postat av: Carro

Glittrigt värre! Är nog bara i ditt hem detta skulle passa perfekt.

2013-03-08 @ 11:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna