grattis sverige, vilken show!

 
All cred till alla som jobbat med att skapa Eurovision Song Contest 2013. Ni har verkligen lyckats! Semifinal 1 var igår helt fantastisk på alla sätt och vis. Och Petra Mede, vilken kvinna! Jag har alltid varit ett stort fan av henne, och efter den här bedriften gillar jag henne bara ännu mer. Det är inte en enkel match att leda ett så stort program, inför så många tittare - helt själv! Men hon kan, för hon är Petra Mede! Och jag blir så glad när jag idag läser att hon hyllas av Sverige och Europa, för det är hon verkligen värd!
 
nu ser jag med spänning fram emot semifinal 2 som sänds imorgon 21.00!
 
pame!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna