mina favoriter i semifinal 1.

överst: danmarks fantastiska emmelie och underst: vitrysslands härliga alyona! foto: svt.se
 
 
Då är det igång! Eurovision Song Contest! För ni vet väl att livesändningarna från Malmö redan börjat? Inför-programmet sänds en hel timme i förväg och leds av underbara Gina. Ikväll gästar både Carola och flera stora internationella stjärnor! Till detta blir det en rejäl tacobuffé och bubbel i flamingoglas! Åh, nu är det nära! Som jag längtar! 

Mina 8 favoriter av kvällens 16 bidrag är:
Österrike: Shine - Natalia Kelly
Estland: Birgit – "Et Uus Saaks Alguse"
Slovenien: Hannah – "Straight Into Love"
Danmark: Emmelie De Forest – "Only Teardrops"
Ryssland: Dina Garipova – "What If"
Vitryssland: Alyona Lanskaya – "Solayoh"
Irland: Ryan Dolan "Only Love Survives"
Serbien: Moje 3 – "Ljubav Je Svuda"

pame!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna