fortsatta samarbeten.

 
 
Jag och Rosenserien fortsätter samarbeta, och senaste veckorna har jag varit testperson för nya spännande produkter som de testar och planerar att lansera under året! Väldigt roligt, och väldigt bra produkter som jag verkligen ser fram emot att ställa i badrumsskåpet i framtiden. Mer än så får jag tyvärr inte avslöja. Men jag lovar att det blir mer Rosenserien framöver - de firar ju 30 år iår! Och hur roligt är inte det? Rosenserien är ett mina favoritföretag och jag inspireras verkligen av deras historia, utveckling och drivkraft! Det är verkligen ett företag att inspireras av! Läs gärna mer om dem på deras hemsida här.
 
trevlig helg mina vänner!
 
pame!

Kommentarer
Postat av: Mia

Wow! Vilka fina ord om Rosenserien Viktor. Vi ser fram emot testresultatet...Så spännande! Du är en pärla;-) Kram

2014-02-21 @ 13:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




kontakta mig gärna